Кліматичні амбіції Valenti Family

Зміна клімату є одним із найбільших викликів, з якими сьогодні стикається світ. Щоб обмежити глобальне потепління до 1,5 градусів, необхідні серйозні дії.

Як один із найсучасніших у світі виробників молочної продукції, ми зобов’язані зробити свій внесок у зменшення негативного впливу на клімат. З нашим розміром приходить сила та вплив. Навіть вносячи невеликі зміни, ми можемо зробити значний глобальний вплив.

Спираючись на наші кооперативні коріння, ми об’єднуємо наші ресурси та використовуємо їх як силу для зниження викидів, одночасно виробляючи продукти з високим вмістом поживних речовин для зростаючого населення.

Спільна робота над створенням молочної продукції з нульовим викидом вуглецю в 2050 році

Наша мета полягає в тому, щоб до 2050 року викиди вуглецю були нульовими.

На шляху до чистих нульових викидів ми плануємо скоротити абсолютні обсяги викидів парникових газів 1 і 2 на 63 відсотки до 2040 року порівняно з 2015 базовим роком.* Ми також плануємо зменшити викиди парникових газів обсягу 3 на 30 відсотків на тонну стандартизованого споживання сирого молока та сироватки до 2030 року порівняно з 2015 базовим роком.

* Цільова межа включає біогенні викиди та абсорбцію з біоенергетичної сировини.
Обмеження глобального потепління до 1,5 градусів

Кліматичні цілі Valenti Family з 2021 року:

  • Абсолютне скорочення CO2e на 63 відсотки в рамках 1 і 2 до 2040 року
  • 30-відсоткове скорочення на тонну стандартизованого сирого молока та споживання сироватки до 2040 року
  • До 2027 року упаковка для власних брендів Valenti Family підлягає 100-відсотковій переробці
  • До 2040 року 0% натурального пластику на основі викопного сировини на власних брендах Valenti Family
  • 50-відсоткове скорочення харчових відходів до 2040 року
  • Нульовий рівень викидів вуглецю в усіх сферах до 2050 року

Дорожня карта кліматичних амбіцій

Якщо вам цікаво дізнатися, як ми досягнемо наших кліматичних цілей на 2040 і 2050 роки, ви можете зробити це в нашій дорожній карті кліматичних амбіцій. У ньому більш детально показано шлях до досягнення 63-відсоткового абсолютного скорочення викидів CO2e в рамках 1 і 2 і 30-відсоткового скорочення на тонну стандартизованого споживання сирого молока та сироватки до 2040 року. У ньому також окреслено, що ми очікуємо як ключові частини досягнення нульового викиду вуглецю до 2050 року.

Окрім наших кліматичних цілей, ми йдемо пліч-о-пліч з деякими з найбільших світових компаній, зокрема IKEA, L’Oréal, Unilever і Mastercard, розділяючи погляди Всесвітньої федерації рекламодавців Planet Pledge. Це структура під керівництвом CMO, розроблена для стимулювання дій маркетологів для просування та зміцнення ставлення та поведінки, які допоможуть світові впоратися з викликами, викладеними в ЦСР ООН.  Ми заохочуємо наших маркетингових партнерів робити те саме.